Tréninkový deník - Leden 2021

17.02.2021

V lednu jsem pokračoval v nastaveném tempu a plánech, které jsem si stanovil v říjnu, kdy jsem se poprvé rozhodl zkusit trénovat ,,o stupeň výše,,. Vzhledem k mým povinnostem hokejového rozhodčího nebyl objem treninku tak velký, jak bych si představoval. Během ledna jsem přešel z hodinek Garmin Fénix 5 plus na Coros Pace 2 a to ze dvou důvodů. Váha a výdrž baterie. Corosy na ruce skoro necítíte a baterie vydrží cca 4x déle než Garminy. Tato změna se samozřejmě projevila jen na úspoře elektriky kvůli nabíjení a na výsledky nemá skoro žádný vliv :) Naběhal jsem cca o 40 km méně než byl původní plán ( 240km ). Do přípravy jsem ale zahrnul více Hiků, které jsem z velké části absolvoval se zátěžovou vestou a také běžky na kterých jsem sice stál asi po 6ti letech, ale opět jsem si připomněl, jak komplexní a skvělý sport to v rámci přípravy je. Po konzultacích s fyzioterapeutem jsem si vytvořil škálu cviků ideálních pro zesílení právě pro účely běhu a ty jsem se snažil alespoň 3x týdně večer u covidových zpráv odcvičit. V rámci posouvání se v tréninku dále jsem navštívil kliniku Vital Praha, kde jsem podstoupil kompletní sportovní prohlídku se zátěžovým testem na určení aerobních a anaerobních zón, kvůli lepšímu rozvrhnutí a limitech v jednotlivých částech přípravy. Dá se říct, že mi překopali moje dosavadní mínění o způsobu tréninku, kde jsem se snažil prakticky pokaždé jít hodně za hranu aerobního prahu a tím docházelo k přetížení organizmu. To jsem tušil, ale myslel jsem, že kvalitní stravou a doplňováním potřebných vitamínů a minerálů se to dá zvládnout. Nedá. Celkově ale leden hodnotím úspěšně a myslím, že jsem zase o něco posunul :) Cesta je ale ještě dlouhá.

Více můžete najít i na - https://www.strava.com/athletes/pkotlk